Veelgestelde vragen

Bestellen

1. Hoe plaats ik een bestelling?
Op de productpagina kun je klikken op ‘bestellen’. Jouw gekozen product komt dan in het winkelwagentje terecht. Ben je klaar met winkelen, ga dan naar het winkelwagentje en kies voor ‘afrekenen’. Volg dan de stappen van ‘betalen’.

2. Kan ik een bestelling wijzigen?
Als je nog niet hebt afgerekend, kun je de bestelling wijzigen door te klikken op ‘verder winkelen’. Als de betaling wel is afgerond, stuur ons dan (binnen 2 uur) een mailbericht met de wijzigingen. Dit kan naar shop@kokofashion.nl of maak gebruik van het contactformulier. Na ontvangst van je mailbericht nemen wij contact met je op en kijken we wat we voor je kunnen doen, het kan voorkomen dat het pakket al is verzonden.

Betalen

1. Hoe betaal ik bij KOKO?
Je kunt betalen door middel van iDeal. Wij streven ernaar je bestelling binnen 2 werkdagen te versturen na ontvangst van de betaling.   

Bezorgen

1. Wat zijn de verzendkosten?
Bij een bestelling vanaf € 250,00 berekenen wij geen handelings- en verzendkosten
(mits het geen kortingsartikelen betreft), bestelling minder dan € 250,00 berekenen wij handelings- en verzendkosten van € 5,95 per bestelling. 

2. Wat zijn de verzendkosten naar het buitenland?
Neem hiervoor contact met ons op. Dit kan naar shop@kokofashion.nl of maak gebruik van het contactformulier.

3. Wat is de leveringstermijn van mijn bestelling?
Wij streven ernaar de bestellingen binnen 2 werkdagen te versturen. Mocht je spoed hebben met je bestelling, stuur dan een mail naar shop@kokofashion.nl of maak gebruik van ons contactformulier. 

Retourneren

1. Hoe stuur ik iets terug?
Mocht de aankoop niet aan je verwachtingen voldoen, dan kun je deze binnen 14 dagen retour sturen in de originele verpakking met aangehecht prijskaartje en niet gedragen/gewassen. Ook als deze is afgeprijsd. Stuur hierbij het retourformulier mee. Zonder retourformulier kunnen wij de retour niet in behandeling nemen.

De verzendkosten voor de retourzending zijn voor rekening van de koper. Je kunt het artikel met het retourformulier sturen naar KOKO, Kerkplein 22, 3441 BG Woerden. Is het totale aankoopbedrag na retourneren onder de € 250 euro, brengen wij de bezorgkosten in mindering op uw aankoopbedrag. 

LET OP: op artikelen met korting geven wij geen geld terug, maar een tegoedbon. Artikelen met 50% korting of meer mogen niet worden geretourneerd.

2. Krijg ik mijn geld terug?
Na ontvangst en verwerking van de retourzending zullen wij het betaalde aankoopbedrag exclusief verzend- en handelingskosten terugstorten op je bij ons bekende bankrekeningnummer. Is het totale aankoopbedrag na retourneren onder de € 250 euro, brengen wij de bezorgkosten in mindering op uw aankoopbedrag. 

Let op: op artikelen in de uitverkoop en/of outlet geven wij geen geld terug, maar een tegoedbon. Artikelen met 50% korting of meer mogen niet worden geretourneerd.

Persoonlijke gegevens

1. Privacy policy
KOKO respecteert de privacy van alle gebruikers van haar website en zorgt er voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming. KOKO zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. Voor meer informatie kunt u gaan naar privacy policy op onze website.
 
2. Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?
Dit kun je doen door in te loggen en bij klantgegevens de wijzigingen aan te brengen.

Staat jouw vraag er niet tussen, neem dan contact met ons op. Dit kan naar shop@kokofashion.nl of maak gebruik van het contactformulier.